Behzat Semtinde kentin her yerinden görülecek bir şekilde yer alıyor. 1902 yılında yapıldığı bilinmektedir. Kapısı güney yönündedir. Şehir merkezinde Behzat Semtindedir. Şehir merkezine yürüme mesafesindedir. Yüksekliği ise 33 metredir. Kesme taştan yapılmadır. II. Abdulhamid’in padişah oluşunun 25. yılı için halkın yardımlar ile birlikte mutasarrıf Bekir Paşa ve Belediye Reisi Mütevelli oğlu Enver Bey tarafından yaptırıldığı hakkında bilgiler vardır. Dört yöne büyük kadranlarla her yarım saat ve saat başlarında iki dakika ara ile tam çalar durumdadır. Sesi kentin her semtinden rahatlıkla duyurabiliyor.