Sokak Ağzı Plajı

Ağustos ayında bir cumartesi günü günübirlik geldik... Plajda bir sürü şemsiye şezlong var dilediğiniz yere oturun işletme sahibi gelip sizi buluyor:) bizi çok tatlı bir hanımefendi ağırladı 3 şezlong 2 şemsiyeye 40 TL ödedik. Şansımıza çok sakindi, belki de o yüzdendi.. denize gelirken mutlaka plaj ayakkabınızı almayı unutmayın, denizi de soğuk severler için güzel ..