Ilıca ve Boyalık plajları çok rüzgarlı olunca burayı denedik. Ve hiç dalga yoktu denizde. Suyu Ilıcadan çok az daha serin. Denizin girişi taşlık olması bir dezavantaj Ilıca ve Boyalık’a göre. Ayrıca girer girmez derinleşiyor deniz. Suyu temiz keyif aldık. Kumsalda ön bölgede işletme yok herkes kendi imkanlarıyla oturuyor. Kumsal arkasında büfe tarzı küçük bir işletme var aynı zamanda şezlong ve şemsiyesi olan. Keyifli bir deniz tavsiye ederim.